090427

idag har varit en otroligt hektiskt men otroligt rolig dag också!
skolan började vid 9.10, slutade vid 13.40 då vi hade kontaktgrupp!
idag var alla kontaktgrupper på stumholmen och hade tävlingar eller jag solade och snackade väl mest.

sen gick jag på stan med beata, julia och lite fanny och malou men mest beata!
hittade ett par jeansleggins på gina tricot, ska prova dom en gång till imon så får jag se hur det blir med dom.
om jag behåller dom eller inte!
vid fem åkte jag till malou, hon jag och fanny övade på våra sånger till valborg.
vi hittade också en massa omgjorda låtar,skojskoj!
sen käkade jag hos malou,sen stack vi in till stan för att träna med loui!
idag var det hur kul som helst,hände med bra och så.
nu är jag helt slut och det kan man ju förstå.
har tagit en dusch nu, och ska bara skriva klart på min uppsats till imon.
vid halv blir det "tonårsliv"
godnatt,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0