dåliga och bra resultat efter den underbara skidresan

hej!
anledningen för att jag inte har bloggat sen i lördags är för att jag har varit i tandådalen/hundfjället med skolan.
jag har haft det så himla kul, tack för alla som gjorde den super också!
första dagen blev till att överhuvudtaget kunna stå på skidorna, eftersom det var så längesen jag åkte, så det var sonm att börja om på nytt!
malou och fanny, var ju bara världens bästa skidlärare! och att dom stod ut med mitt kopiösa svärande och gapande första dagen!
dom lurade också upp mig i en svart backe (näst brantaste backen för er som inte visste det)
dom sa att det var en barnbacke, och lättlurad som jag är gick jag ju på det, men det var dock inte så fint skidåkande, då just den backen blev störtlopp!
dom andra dagarna, gick hur bra som helst! är faktiskt ganska stolt över mig själv!
kom hem vid två inatt, gick då och la mig eftersom jag var sjukt trött.
märkte också imorse att det får båda dåliga och bra reslutat efter en skidresa!
+ jag blev solbränd!
-  jag vaknade imorse upp med världens huvudvärk och hes&snorig!


har precis tagit en ipren,och lite nässpray och en lång varmdusch!
ska börja fixa mig nu, sen tar jag bussen in till stan för att gå till coffehouse med fanny och malou,då vi ska trycka i oss en tallrik var med tacochips och guacamole och salsa, mums!
hörs sen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0