en målardag med älsklingsjulia

hej alla snyggingar i sommarvärmen!
har ni varit ute i det härliga vädret nånting idag då?
det har jag, vid 12 cyklade jag bort till julia och hjälpte dom att måla eftersom dom målar om hela huset från rött till vitt!
julia var otroligt söt i sin blåa overall, eller ja sparkdräkt om du frågar mig! helt otroligt väder, så vi har varit ute hela dagen och stekt lite och målat lite!
nu är jag bara hemma en liten stund, har precis slängt i mig lite mat!
ska bara byta om nu,sen drar jag bort till julia igen. vi får se vad vi hittar på då, men det blir ju alltid nåt!
hur har eran långfredag sett ut då?
ni får ha det så bra så länge,puss!

snygga julia

det målades för fulla muggar!

Kommentarer
Postat av: julia

du sa ju att du inte skulle lägga upp dom bilderna !!! ta bort !!!! NU NU NU

2009-04-14 @ 11:50:31
URL: http://grrjulllie.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0