jag känner mig stolt

hej alla kära läsare!
förlåt för att jag inte bloggade nånting igår, men igår drog jag,mamma och pappa til kalmar för att shoppa lite och gå lite på ikea eftersom jag behöver en ny säng,nytt nattduksbord och lite småplock!
vi åkte vid lunch och kom hem halv nio, snacka om att man blir trött av att gå på ikea och stan!
DET HANDLADES MYCKET!


vaknade i min nua säng imorse,eftersom pappa var så snäll och fixade sängen och nattduksbordet igår!
idag har jag rensat,städat och lite så på mitt rum.
ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag träffa jullan!
jag behöver egentligen åka in till stan för att köpa smink och strumpbyxor,men vi får se hur det blir med det!
ha det bra så länge,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0