dag i lekparken

förlåt för att jag inte har bloggat idag men orkade helt enkelt inte och kände för att ha en bloggfri dag och blogga ikväll istället när jag känner för det.
men det blev ingen anledning utav lite olika anledningar men julia och jag myste i hennes soffa med film och sånt och sen sov jag hos henne lite sådära spontant:)
vaknade idag runt tio för att julia hade vaknat klockan sju utav hennes lillasyster och kunde inte somna om, suck!
så vi gick upp och käkade frukost,sen stack jag hem en stund och bara chillade.
sen träffade jag nike och sen lite senare kom julia också, vi satt i en lekpark och hade det lite kul;)
riktigt mysigt faktiskt!
stack hem och åt,sen ikväll var jag lite med julia sen med fanny och nike:)
vi fikade hemma hos mig,snackade, va ute och flummade och lite mer. mys!
nu ska jag strax sova, kanske kolla nån film och ta nåt att äta eftersom jag inte är särskilt trött.
imorgon ska jag vara med elin!:)
godnatt.

jag vet inte heller varför hon bad mig ta kortet

klätterapor

Kommentarer
Postat av: frida

söta klätterapor!

2009-08-18 @ 11:12:41
URL: http://busifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0