dansen

godmorgon!
vaknade runt tolv idag och jag har nu käkat lite frukost och så.
förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår men jag var så himla trött så jag gick och la mig kanske kvart över elva-halv tolv...
men tillbaka till dansen jag var på igår, det är en dansgrupp jag har gått i innan men hon som hade dansgruppen innan kunde inte ha oss längre så då hoppade det in en annan tjej, min gamla frisörs dotter så jag visste innan att hon var jätteduktig så jag och frida åkte in!
och det var hur kul som helst,det var jätte annorlunda och utryckande dans!
vi ska vara med på spidershowen som är nån gång i december så om ni går på den så kommer ni se skillnad från dom andra grupperna!:)
jag ska nog gå ut med theo om en stund och sen efter det ska jag hissa/dissa!;)
hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0