julia och frida

träffade frida en liten stund idag, hon kom upp till mig och vi snackade och åt mackor och sen cyklade hon hem och julia kom till mig och vi tränade theo, han hoppade väldigt fint den lilla plutten, kommer en video på det sen!:)
sen stack vi till ica och handlade godis efter mitt godisförbud,har inte ätit godis på en vecka! rätt stolt är jag faktiskt även fast det var ett kort godisförbud men nästa gång blir det allt längre!;) vi köpte ju då som sagt godis sen satte vi oss på vår gamla skola i en korggunga och det kom en hel del minnen! saknar faktiskt min gamla klass.
nu ska jag fortsätta att städa och göra fint i mitt badrum som jag började med innan! visst är jag duktig och städar och gör det fint?:) jag städar såklart inte själva toan, men jag fixar skåpet och rensar och slänger lite grejer och så.
hörs later on!

julia i korggungan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0