knösö

hej allihopa, förlåt för den kassa uppdateringen men nu sitter jag iaf här =)
jag och elin kollade inte på film hela natten som var sagt för hennes DVD pajade men vi somnde lite lite MTV:)
vi vaknade vid halv elva idag och sen åt vi frukost,sen stack vi till knösö och mötte upp nästan hela min familj,min farbror och anki(farbrors fru) vi låg och solade på ett jättemysigt ställe på några klippor men det var dock mycket aljer och sjögräs i havet men det var iaf rätt varmt i vattnet! nu ska vi grilla, elin och hennes mamma är här också!
sen ska vi nog kolla twilight eftersom elin inte har sett den än?! fattar inte att hon inte har gjort det än, men whatever då har hon nåt att se fram emot nu ju!;)
puss!

min älskling snodde pappas hatt hela tiden och kom med äpplen i munnen och ville leka, lekfull liten skit!
han badade idag också,creds till han! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0