sailet i fredags

hade helt sjukt kul igår(alltså fredag)
det var helt och hållet yhur kul som helst, träffade massa folk,åkte en massaaaa karuseller och sen var jag så sjukt peppad också!
va där med ett härligt gäng också, gjorde kvällen underbar!:)
kom dit ungefär vid sex eller nånting då gick jag,fanny,malou och johanna till fannys båt och malou skulle byta om och vi satt där och hade det lite mysigt.
sen efter ett tag så gick vi ut och träffade oskar och david!
träffade massa andra folk också under kvällen.
gick in vid stora scenen och lyssnade på riktigt bra musik, riktigt kul att så mycket folk dansade.
sen cyklade vi hem vid halv två ungefär hem till fanny, käkade lite och gick sen och la oss typ eftersom alla var lite slitna!
en sjukt bra kväll! (Y)

det är bara malou som vill vara med på kort! tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu när jag har sett den vet jag inte riktigt om jag är lika säker på att jag vill va med,, ?

2009-08-22 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0