saxamara

gud vilket nice väder idag, det gillar vi verkligen! det är alltså anledningen till att jag inte har bloggat idag, jag har varit i saxamara med elin och hennes kusiner:) vi solade,badade, lyssnade på musik och spelade kort.
i vattnnet var det en hel del stora stenar under vattenytan alltså så det var lite kul;)
nu har jag käkat gott med lite folk, mamma och pappa har gäster här.
nu ska jag cykla bort till elin där jag ska sova inatt! vi planerar nattbad, godis och kolla film hela nattten.
skojskoj!
tyvär inga bilder idag men jag har iaf blivit rätt brun idag tycker jag själv iaf, hörs imon när jag kommer hem!
ha en trevlig kväll för det tänker jag ha! puss!

Kommentarer
Postat av: beata

svar: hell yea! då är vi två då honey!

2009-08-08 @ 20:40:06
URL: http://grontparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0