juldagen

juldagen idag, jag var på julotta imorse. klockan sju, satt och somnade i kyrkan nästan! men vi skulle gå en gång i kyrkan under julen eftersom vi konfirmerar oss.
men det var en tjej som heter cecilia hjortsberg som sjöng i kyrkan, det var jättefint!
sen kom jag hem och somnade om och vaknade igen vid ett, och idag har jag bara tagit det lugnt med hela familjen. typ kollat på sagan om ringen, bra! (har inte sett filmen innan, hehe), diehard 3 och ätit julmat och julgodis!
här kommer lite bilder från igår;


jag och bror på mitt rum, syskonkärlek!


julbordet!

julgodis i stora lass!

alla, förutom simon som då tar kortet;)


julgranen:)

julgranen again!

smygfoto

fina bror!

tomtemor kom på besök!

grejer jag fick igår:
vågtång
mobil
pengar
kläder
smycken
böcker
spagrejer
ansiktskräm
fransk manikyr
ipodladdare
röd trådlös datamus
doftgrejer
två halsdukar
underkläder
läppglans och lepsyl

ännu en lyckad julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0