bättre sent än aldrig?

 
hejhej bloggen!
idag var det skola, matteprov som jag fick VIN i, mycket glad blev jag då, eftersom jag typ inte hade övat så mycket.
efter det blev det idrott, fast jag,beata,emme var inte med på gympan, så vi satt hela lektionen och kliade/masserade varandra, hur skönt som helst, jag somnade nästan!
typ beata är bästa massören ever typ och emme bästa kliaren!
iaf, sen åkte vi bussen hem jag och emme, vi hade allmänt kul på bussen, som vanligt!
sen var det att fixa sig lite för vid sex åkte jag,mamma och pappa in till stan för att käka på restaurang, gick typ runt hela stan, men till slut hamnade vi på "labodega" jag åt nån fläskfile black and white, hur gott som helst!
sen typ stack vi upp en liten snabbrunda till min morfar, jag kelade lite med hugo, deras lilla adrenalinkick till vovve!
och nu sitter jag här, otroligt jävla trött om jag får säga det, har snackat med julia typ en timme nu, funderar på att snart lägga mig.
om vi inte hörs mer ikväll, så bloggar jag imon ist.
puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du är grymt snygg Josefiiin! ;* <3

2009-02-19 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0