fartfylld fredag.

tänkte berätta lite om min fredag då.
först blev det skola, skolan slutade med gympa sen åkte jag hem och lite senare blev det att åka in till stan och träna med tjejerna!
efter en otroligt jobbig träning blev det att följa med malou hem och ducha i malous enorma badrum och fräscha upp sig lite inför kvällen,  på kvällen var vi med philip, david och henning (:
vi typ kollade på en film och snackade och va ute och lite så, dom stack vid typ halv tolv, då satte jag,fanny och malou på "just my luck" och käkade choklad, för resten av tjejerna hade redan somnat.
fanny slocknade ganska snabbt också, jag och malou somnade vid typ tre-tiden.
tack alla, för en superkväll!

Kommentarer
Postat av: Fannybaaanan

Ja, asså fan vad man va trött då ): <33

2009-02-15 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0