godnatt kära läsare...

idag blev en otroligt lång slappedag för josefin.
prison break,sex and the city, nån dansk serie och massa flera tv-program.
vid sju-tiden skulle mamma och pappa iväg och handla till fredag, då vi ska ha gäster, och eftersom jag inte ens hade tittat ut så hängde jag med och fick lite frisk luft och så.
ganska seg dag men jag käner ju mig trots allt bättre nu,så det gjorde väl gott.
nu ska jag gå och lägga mig och kolla på prison break tror jag, och sen läsa lite Som jag vill vara.
imorgon ska jag vara med sötnosen julia, sen vid fyra åker jag och mamma ner till ronneby till min farmor för att gå på "tyst bad" i ronneby, typ massage och bubbelpool, och sånt mys.
bloggar mer imon,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0