lördag/söndag.


                                             
 

idag blev det stan med fanny,malou,fanny och nike, vi lunchade lite på pm 

senare på lördagen blev det galakväll hemma hos fanny på bergåsa,tyvär har jag inga bilder från det,men jag kan ju säga att det var helkul, fläskfile och potatisgratäng och fördrinkar,massa mysigt :D
kollade på skräckisar, åt godis och en massa gott.

sen gick vi och la oss och var typ ute ganska länge.

nattinatti :*





SÖNDAG:




                                         
vaknade med en mina fem små söta flickor bredvid, vi typ flummade hela dan,kollade på american pie, åt chokladmousse och hade allmänt kul med sprutgrädde (y)
haha,tack för helgen brudar!
åkte hem vid tre och åt hambrugare,nu sitter jag här och har gjort mig iordning för dansen ikväll, hörs sen!
puuuuus :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0