update om lördagen...

hejsan bloggen!
tänkte berätta lite om min lördag,eftersom jag inte hann blogga NÅGONTING igår!
det började att jag tog på mig både vantar och halsduk och gav mig bort till jullan, vi kollade på wallander typ och sen körde hennes pappa oss till stan, vi skulle hyra film och köpa godis.
det blev två thehfilmer vi lånade, "6 points" och "säg att du älskar mig".
jättebra filmer, sorgliga men en bästavän bredvid sig sig så går det bra! (:
vi köpte en rejäl godispåse kan jag säga, sen åkte jag hem och käkade lite, packade och gick bort till jullan igen.
vi kollade film från typ 9-3 och pratade en massa,skimysigt!
det blev dom två filmerna vi hurde igår och en skräckis som gick på tv:n och den sista filmer för oss blev "wallander fotografen".
sen somnade vi.
vi vakanade idag på söndagsmorgonen vid halv tolv, gick ner och åt lite "frulle" sen satte vi på "ondskan", tro inte nu att vi är sånna som bara ligger hemma och glor på film,men det blev så dessa dagarna!
tack för dom superdagarna!
nu är jag hemma iaf, mår sisådär.
har så jävla ont i foten,har haft det typ skitlänge nu!
och sen allmänt hängig.
vi hörs senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0