090605

slaggade hos fanny inatt, och vi vaknade upp idag vid halv ett tror jag för att vi båda ville sova ut så vi gick upp då och gjorde lite frukost och satte oss vid tvn:) sen rensade fanny sin garderob för vi har bytt kläder un för ett tag framåt eftersom fanny hade tröttnt på lite utav hennes kläder som jag gillade och jag hade gjort detsamma:) sen åkte vi hem till mig och åt och jag rensade då ut kläderna till fanny+ att jag lånade fanny louis vuitton väska också! asnice! kanske lite diva utav väskan men jag har alltid tyckt att dom är skitsnygga och alltid velat ha en!:) skulle egentligen på bio ikväll med tjejerna men jag kände att jag ville spara mina pengar till götet som jag och malou sticker till på tisdag!! så jäkla kul! och sen måste jag packa också, men nu har iaf fanny stuckit för att gå på bio då och jag sitter här och ska snart börja packa eftersom jag ska till stan imon med malou och sen hem och grilla hos familjen östling så det är typ bara ikväll och lite imon jag har tid för det!
vad har ni andra gjort idag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0