090620

hej, förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men jag var ju som sagt hos emme och vi vaknade väldigt sent och sen blev jag kvar där tills havl fem typ och då cyklade jag hem och skängde mig i duschen och nu ikväll har jag och bror lagat mat tillsammans eller okej, gjort potatis för resten var klart vilket jag hade sagt att v i också skulle göra men whatver ibland blir det inte som man vill!;) vi är alltså hemma själva,men nu vilken minut som helst kommer min lilla papi hem efter två veckor! saknat honom, sen ska jag packa och dra mig ner till emme där jag,emme och david ska sova inatt, i hennes stuga!:)
hörs imon tror jag om inte tidigare,vi får se! ha en superbra kväll,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0