det händer bara mig

glömde berätta det som enligt johanna var dagens typ.... vi var som sagt ute med lilltufsen(alltså min hund) som plötsligt behövde göra tvåan och då skulle jag vara duktig och ta upp det men det var ju bara det att det luktade satan och jag ville inte gå och bära på påsen eftersom vi skulle gå ett tag till så då sa johanna att jag skulle slänga iväg den, jag tvekade lite första men sen gjorde jag det och tror ni inte att påsen fastnar på en gren i ett träd då?! det händer verkligen bara mig...
haha,men det var rätt kul!;)
nej nu har jag bråttom, ska va hos johanna halv sju och jag ska hinna äta och fixa mig!
ha en nice kväll,för de ska jag ha:)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar på kommentar:



Yäääää, we rock girl!!!

2009-07-11 @ 11:54:08
URL: http://fannyinafunnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0