emme och david

hej på er, hur mår ni? själv mår jag bra, lite trött men annars är jag på topphumör:)
sov ju som sagt hos emme inatt med david och emme, mys! vi satt vid datan, gick till statoil och köpte godis, badade nattbad och kollade skräckis! scream,mycket bra!  vi gick och la oss vid fem- halv sex nånting och vaknade idag vid tolv utav att emmes mamma ringde och väckte oss. åkte hem därifrån vid halv två ungefär för jag skulle hem och packa eftersom jag åker till STOCKHOLM imon!! ni kanske tycker att jag överreagerar med stockholm men det är nämligen såhär att jag barar har varit i stockholm en gång och det var när jag var sju år så det kommer jag inte ihåg ett  skit utav så jag tycker det ska bli väldigt roligt! ska dit med familjen:) men som sagt kom jag hem vid halv två typ och började med att äta frukost för det hade vi inte hunnit med hos emme;) och idag har jag laddat min ipod med en masssaaa låtar!:) hur skulle jag annars klara vägen upp till stockholm imon? i love music! sen har jag gått en runda med theo och packa väldigt lite så jag har väldigt mycket kvar så det är det jag ska göra nu,packa! jag bloggar om ett tag och säger lite vad jag ska ha med och så,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0