nattbloggning

hej alla nattugglor, eller okej det kanske bara jag som är trött vid den här tiden.. vad vet jag!
stack ju som sagt till elin och badade i hennes pool och sen låg vi och skrattade och snackade i hennes rum ett tag:) sen åt jag hos henne och kom hem vid halv åtta typ,nu ikväll har jag och bror sett spiderman 2 eftersom vi såg tvåan igår! asmysigt att va med min bror:) nu ska jag lägga mig och imon är det östersjöfestivalen!! och kanske på lördag med men det beror på vad fanny och jag känner, men i let u know!

skrattade åt detta ett tag (i poolen)
jag- sitt på mig, elin:)
elin- ska jag sätta på dig? :o

sen när vi hade badat klart så var jag som vanligt lite seg med att ta på mig så då blev elin typ frusterad och skulle hjälpa mig.

jag- elin, tänk om du hade haft en handikappad kompis som du var tvungen att klä på och så...
elin- josefin, du är min handikappade kompis!!
haha,förlåt för min dåliga humor;)

här en bild sen förra sommaren, saknar mitt ljusa hår!!
men eftersom jag absolut hatar utväxt och gultblonderat/missfärgat/slitet hår så vill jag inte färga mitt hår så det blir att solbleka det och slinga som satan:)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: jag ska iaf åka dit med familjen, får se om jag hittar någon rolig person som jag kan vara där med sen... vem ska du dit med? :* <3<3<3

2009-07-17 @ 11:45:25
URL: http://johannalinde.blogspot.com
Postat av: krizze

du har ju fint hår nu med snutt!

2009-07-18 @ 14:50:38
Postat av: Anonym

du har ju fint hår nu med snutt!

2009-07-18 @ 14:51:14
URL: http://kriiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0