östersjöfestivalen

hej, nu sitter jag här dödens trött och knapprar på tangenterna...
ikväll började det som sagt med att äta lite nachostallrik hemma hos emmie och elin, som var supergott:) vid kanske kvart över fyra-halv fem drog vi till östersjö;) helt okej var det där, dock tyckte jag det var bättre förra året men karusellerna och sällskapet var ju roliga i alla fall! gick med emmie,elin och sen hängde johanna med oss vilket var väldigt trevligt:) på slutet när vi skulle gå ner till hamnen stack johanna för att äta med sin familj och vi mötte upp mitt lilla hjärtegull fanny så jag,elin och fanny åkte två karuseller och jag skrattar lika mycket varje gång i virvelvinden även fast gubben aldrig gav oss nåt snurr, han gick bara förbi..haha;) men sen åkte vi hem vid nio typ för jag mådde sjukt illa efter karusellen och lite så.. sen beställde jag,mamma och simon hem pizza! mums! ikväll har jag och simon kollat på spiderman 3, nu har vi sett hela trion!:)
nu är jag sjukt trött så nu ska jag gå och dricka typ tio liter vatten eftersom jag är sjukt törstig och sen kanske gå och lägga mig, vi hörs imon!

nachostallrik,sjukt gott!

blev många egopics innan vi drog hem till familjen östling;)



i karusellen:)

denna bilden får avsluta!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: på måndag elzkling. <3

2009-07-18 @ 15:12:39
URL: http://busifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0