packning

har packat för det mesta ikväll och nu är jag klar, skönt!:)
vi åker imon och kommer hem på fredagkväll från stockholm, så nu tänkte jag berätta vad jag har packat ner;)
  • hygienartiklar, smink, platttång
  • ett par jeans
  • ett par shorts
  • tre tröjor
  • en kofta
  • ett par skor
  • en väska till stan eftersom det blir mycket shopping
  • underkläder
  • ipod,tidning(sofis mode)         
det var nog allt:) och sen åker jag i lite kläder ockå.

jag har så klart en större väska med kläderna i men det här är i alla fall väskan jag ska i bilen och neccesären och så:)
när man ska till stockholm får man ha en fjortis- div väska tycker jag allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0