stockholm-09

hej alla söta bloggläsare! nu är jag tillbaka efter tre superroliga dagar eller okej en superrolig dag för onsdagen åkte vi ju upp till stockholm då i sex timmar och det var ju inte precis jättekul men det var ändå skoj att äntlgien vara i stockholm!:) och idag har väl dagen varit ganska dryg men som sagt asskönt att komma hem faktiskt! även iaf jag älskar stockholm och har haft det superbra så är det väldigt skönt att komma hem, det kanske egentligen dom flesta tycker. eller?
men igår var det jättekul, jag shoppade en hel del och simon med:) fast inte mamma och pappa så mycket;)
bilder kommer på inköpen!
nu tänkte jag bjuda på lite bilder:)

DAG 1
hände inte så mycket denna dagen, satt i bilen påväg upp hela dagen och sen när vi kom fram gick vi lite på stan och sen gick vi och käkade supergoda pizzor och sen hem till rummet och chillade för det mesta eftersom vi var sjukt trött efter att sitta i en bil i sex timmar.

riktigt stor pizza var det, den var utanför tallriken;) fast den var tunn så.. men supergod!

DAG 2
denna dagen gick vi upp vid halv nio nånting och gjorde oss i ordning för stan:)
blev stan hela dagen tills fem nånting då vi tog tunnelbanan, då var man riktigt trött i fötterna och benen efter att ha gått runt från elva till fem kan jag säga!



dagens outfit:)

syskonkärlek

älskade bror

snygging

det var en del gatumusik där, tycker det är supermysigt och charmigt:)


rätt smala gränder

överlycklig,haha;)

senare på kvällen gick vi på en jättegod restaurang, och åt souvlaki:)

DAG 3
och idag hände det ju inte så mycket så idag blev det inga bilder!
har haft det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0