090610

hej, första dagen på sommarlovet idag då!
helt underbart skönt, började med att åka till kyrkan vid halv ett för att kolla när brodern min gick ut nian:)
efter det åkte familjen och lite släkt hem til oss och åt gott och simon och jag fick lite pengar och jag fick TWILIGHT!! förlåt, men jag älskar filmen! den är bäst! ikväll har jag och tjejerna kidnappat malou eftersom hon fyllde år igår, den blev massa trevligt! vi kom upp med nylonstrumpor på huvudet och hon fattade ingenting, vi grillade marsmallows och åt godis och jag trillade tre gånger, bra gjort! eftersom alla frös som satan, så stack alla hem typ vid halv nio redan!
jag och emme åkte och käkade middag på max, och nu har jag varit hemma ett tag!;)
tror jag ska sätta på twilight nu, och imorgon är det jag och min fantastiska beata som är i farten, ska träffa sötnosen!
godnatt!

fick tyvär inga bilder på simon, i kyrkan var jag för långt ifrån och sen hemma glömde jag bort det,men det skålades i alla fall!

kidnappning i högsta grad

jag och emila mös sönder vid havet, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: thihi, superkul.



j a g ä l s k a r d i g ! < 3

2009-06-10 @ 23:04:21
Postat av: johanna

sv: död två gånger om :) <3

2009-06-10 @ 23:44:54
URL: http://johannalinde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0