090615

hej bloggen, förlåt för att jag inte bloggade nåt igår men jag hade iaf en sjukt mysigt och rolig dag igår/inatt/idag!
hängde med fanny och hennes familj ut med deras båt, vi stannade i nånstans och fikade i solen. supermysigt!
åkte sedan hem och åt lite, och sen kom fanny till mig och lite senare kom emme också:)
vi typ lyssnade på musik och snackade, sen vid tio cyklade vi ner till donken och åt glass och jag skrattade så jag höll på att dö. sen cyklade vi hem till emme, där alla skulle sova! vi käkade chips och kollade twilight(och ja,jag älskar filmen!) tills halv tre tror jag, sen somnade jag och emme bredvid varandra i hennes soffa där det dock var väldigt trångt så inatt nån gång vaknade båda två att vi var helt sjukt varma så då flyttade emme till andra sidan soffan och så sov vi så gott så;)
vi vaknade idag vid typ tolv, och då var jag tvungen att cykla hem för att gå ut med theo! inte kul!
och eftersom jag är jättehes(tror min hals har svullnat upp en del) och har sjukt ont i halsen, så typ kunde jag knappt andas för att jag cyklade som en dåre! sen stack jag ner till emme igen, och då gick vi och handlade frukost. eller ja,vi skulle handlat men frallor var stenhårda så vi åt nåt annat bröd som emme och dom hade hemma, och fanny åkte hem med bussen! kom hem nu för ett tag sen, vet inte riktigt vad som händer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0