090621

har varit på loppmarknad i ronneby idag, hittade två söta ljushållare. visar dom imon!:)
sen åkte mamma och jag och köpte hamburgare på max, och gottade oss med. och det var nog det roligaste "max-besöket" jag har haft på max, det var typ 6 st fulla skåningar där och dom var hur roliga som helst!
dom typ stötte på hon i kassan, tror till och med att han frågade om dom kunde gå ut på en date, och highfivade åt allting och då menar jag verkligen åt allting och en gjorde ett sånt där glädjeskutt! haha, det var sjukt kul!
nu ska jag dra mig ner till emme, ska sova hos henne inatt igen!:) får se vad vi hittar på idag, hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi tack sötnos!

åh vad bra, funkade dom ?

<3

2009-06-21 @ 23:50:08
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: daniella

sv: åh, tack tack!, men din e verkligen superfin! (: jah det måste vi verkligen göra snart :D<3

2009-06-22 @ 10:43:36
URL: http://dannnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0