090623

hej, ha ni varit ute på stranden och stekt idag kanske? 
det har iaf jag,riktigt nice! riktigt skönt och varmt, blev även ett dopp! eller okej, inte bara ett dopp utan var i ett tag:) 
var där med fanny, och malou var där en liten stund också. vid tretiden gick jag och fanny hem till henne och kokade lite korv och diggade till lite music;) sen åkte vi hem en runda till mig,käkade lite och lagade mat tills imon. 
sen åkte vi köpte dipp som vi nog ska blanda ihop snart, ska sova hos pinglan inatt också! 
och imon ska vi vara lite lekfulla och barnsliga, barnens gård nästa!!;) 
blir nog dagens första och sista inlägg för idag, förlåt men på sommaren prioriterar inte jag datorn i första hand, sry. 


fläta idag,lätt och bra till stranden!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0