barnens gård

vaknade upp hos fanny idag utav att vi skulle upp tidigt, hon hade ställt klockan på nio men jag var otroligt seg så gick väl inte upp förens kvart i, och allt gick väl i stort sett i slowmotion!  förlåt fanny,men iaf vid elva stack jag,fanny och malou till barnens gård!:) det var jättekul, vi åkte hölass,badade, hoppade på alla dem hoppgrejerna,slogs med kuddar och var allmänt barnsliga och lekfulla idag! och varje gång vi skulle åka nån rutschkana tex. vildforsen eller tjurfallet eller nån utav dom andra grejerna där man behöver stå i kö typ, så sa fanny och malou hela tiden " storbloggaren josefin pettersson här,flytta på er!" hahah,lite kul eftersom endel småbarn gick på det!  det var riktigt skönt att inte tänka på vad alla andra tycker om en och bara komma tillbaka till typ 8-årsåldern då allt var så lätt. kom hem vid sju, och ikväll har jag bara chillat och smörjt in mig med aloevera-gel för jag lyckades självklart bränna mig överallt typ! ryggen,bröstet,axlarna,facet,armarna,benen så jag har riktigt snygga biknilinjer nu!;) fast jag är glad att jag har fått färg överhuvudtaget,eftersom det är ganska svårt för mig att bli brun. okej,det är klart att jag kan bli brun men jag har vänner som blir negrar så känner jag mig ganska blek kan man ju säga..;)
brännan har lagt sig ganska mycket i ansiktet,men resten är så jävla ömmt! kliade mig precis på axlen och det sved som satan! är ganska trött, så ska nog gå och lägga mig snart. imon ska jag slappa, och packa eftersom jag sticker till high chaparral på fredag tidigt på morgonen!!:)
gonatt!


bra jobbat josefin! ( jag har dock tubblinne.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0