stort behov av sommarloooooov!

hej, var ju då yänkt att hela skolan skulle vara på långö idag vilket höll ungefär i två timmar sen började det asregna och även om jag och mina kära vänner låg packade som sillar med filtar och handdukar för att skydda oss mot regnet var det lite väl kallt, så vi åkte hem till fanny som bara bor en bit bort och tjockade oss med jordgubbar,muffins och lite annat.
vi glodde också två filmer, riktigt mysigt! kom hem därifrån för en stund sen.
är så himla trött och frusen idag, big need of sommarloooov!
men det blir en lång och härlig sovmorgon imon, ska hinna med att fixa malous hår och åka till chapman för att min kusin tar studenten och sen vid halv sju är det lilla jag som går ut... 7:an! haha, + att malouälskling fyller fjortis imon, kommer ett långt grattisinlägg till dig imon babe!
nu ropar pappa att jag ska pallra mig ut med theo, hörs sen!

vi vill ha sommarlooov!

Kommentarer
Postat av: frida

2009-06-09 @ 14:34:06
URL: http://friiduur.blogg.se/
Postat av: frida

SOMMARLOOV!!!!!!!!!!!!!!!111 <333333333

2009-06-09 @ 14:34:21
URL: http://friiduur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0