090515

Förlåt för att jag inte har uppdaterat nånting förens tisdag,men jag har bara haft annat för mig!
idag är det fredag, och idag var det skola och det slutade med idrott på stumholmen.
det var ganska kul faktiskt,eftersom det var en massa fulla studenter som var där och sjöng och skrek och en massa!
haha, då längtar man verkligen tills man själv går ut, men ja det är ju bara 5 år!
efter skolan blev det en rundtur på stan med malou och emilia, hittade en tunika på gina.
vid halv fyra-tiden gick jag och malou till bergåsa med en glass i handen, det var ju fint väder så varför inte gå?
kom hem nu för en stund sen, och ikväll blir det tacos-kväll med familjen östling!
många pussar från mig och elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0