090516

Hej, idag åkte jag in till stan med mamma för att leta skolavslutningskläder.
och gissa vad? jag hittade båda klänning och kuvertväska!
efter ett antal andra klänningar jag provat,men känner mig ändå nöjd eftersom jag inte har letat så mkt innan alls!
köpte en söt topp på gina med, avslutningskläderna är fortfarande lite hemligt.
skolavslutningen detta året är i amiralitetskyrkan med åttorna och niorna klockan halv sju på kvällen, ska bli superkul att både sjuorna,åttorna och niorna är där! har ni själva hittat era avslutningskläder?
efter stan skulle jag och emme egentligen åka och bada men hon var fortfarande lite sjuk, men nästa helg då ska hon i vare sig hon vill eller ej!
nu sitter jag och väntar på emme, då hon ska sova at my place tonight!
blir nog att kolla på american pie och baka ska vi nog också hinna med!
bloggar nog inte mer ikv,hörs imon.
godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0