090517

Hej älskade blogg, idag blev det mysöndag med emme som slaggade här inatt!
vi vaknade vid tio ungefär,resten av dagen bestod av se klart "american pie" och sitta vid datorn och bara chilla tills emme åkte hem vid tre, har gått ett tag sen vi sov över. glömde nästan bort hur mysigt det är, du är bäst bruden!
då fixade jag mig och tog en runda med lille theo, nu har jag,mamma,pappa och morbror ätit gott eftersom min morbor fyllde år för några dagar sen! nu blir det lite tårta och jordgubbar, gott!
sen blir det att träna i två timmar,dubbelpass idag eftersom uppvisningen är på söndag, ikv sover jag hos emme. mys!
PUSS!


checka in översnygga jag- osminkad i myskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0