090521-090523

Hej, lite konstig rubrik kanske men det är ju faktiskt så att jag inte bloggade i torsdags och fram till nu men det är för att vi firade min kompis fanny från torsdag till fredag, för den lilla pinglan fyllde fjortis idag äntligen men vi firade det igår ändå!
hade det jättemysigt, senare på kvällen fredag blev det släktkalas för min älskade kusin malin fyllde 20, vid sju sen blev det träning och sen vidare hem till malou där jag också spenderade natten med tjejerna. på kvällen skulle vi egentligen kanske dratt på fest eller iaf cyklat en runda,men självklart börjar det åska! det är därför jag inte har bloggat dessa två dagarna, för att vi firade fanny alltså- i 2 dagar kan man ju säga! för man vet ju aldrig om fanny läser min blogg,inte kul om hon hade fått reda på allt ju!
nu ska jag ner och äta frukost, vid 10 ska jag vara i wämöparken för att öva&fika med dansen!
hörs senare, har massa bilder från torsdagen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0