090526

tisdag, och det betyder ju lång dag för mig. lektionerna idag har varit tema,spanska,eng och matte!
gick på stan med fanny,malou,oskar,johanna och lilla beata! bokade tid för slingning, wiho!
josefin goes blond igen, eller iaf blondare än det jag har nu;)
hittade ett supergulligt linne på gina, köper det förmodligen imon!
satte mig på bussen vid fem-tiden. jag har kommit in i nån period nu när när jag är väldigt trött hela tiden!
det är sjukt jobbigt, t.ex så somnade jag på bussen idag och vaknade utav av att jag åkte fram och tillbaka med huvudet på når konstigt sätt! och sen när jag ligger och läser i boken vi ska läsa nu i skolan "ett öga rött" somnar jag alltid varje gång men ändå kan jag sova på nätterna och fortfaranade vara hela död på morgonen när klockan ringer.
men det kan bero på att jag är skoltrött, tack och lov att det är snart är sommarlov asså!
nu ska jag nog ta bort mitt nagelack, ville egentligen ha svart nagellack men tyvär har jag inte det hemma, får köpa det nu i veckan. och ni som tycker att det är emo att ha svart nagellack, tycker jag borde tänka om för att om man tänker på Kenza som är min favoritbloggare och sjukt söt! hon har nästan alltid svart nagellack, men hon bryter av med massa armband och det är det som jag tycker är sjukt snyggt. att bryta av med hårt och gulligt, i like it!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0