090528

hej bloggen, anledningen för att jag inte boggade igår var för att batteriet i datamusen var slut så tyvär.
men nu är det fixat,och jag är tillbaka!
igår var det prova- pådag på rosenholm, det var jättemånga skolor där så jag träffade många från min gamla skola.
min danslärare loui och gruppen var där och dansade och var helt sjukt duktiga, skulle varit med och dansat med kunde tyvär bara en dans. loui hade remixat ihop en massa låtar och hade känts lite tattigt att bara kunna en dans...
men idag var det galäriaden, i regnet! eller okey, solen var väl framme mer än regnet.
ganska rolig dag, förutom regnet då.
efter det blev det stan med mamma och bror för att leta skor till skolavslutningen!
masa trevligt, hittade två par skor och ett linne och en topp! riktigt nöjd är jag, åkte hem och ikväll har jag skrivit klart ett arbete,lyssnat på musik och chillat!
nu ska jag nog sova,för jag är så himla trött alltså!
bjuder på bilder som livar upp stämmningen lite?
godnatt på er, PUSS!


david fick till det på höjdhoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0