090529

klockan är lite över midnatt nu,och jag säger förlåt för dålig uppdatering idag..
idag blev det skola tills två ungefär, vi slapp sista lektionen idag. skönt!
blev en runda på stan med emme, hälsade på mamma som stod i wachtmeister idag och gjorde reklam för sitt företag så var det någon som var där så såg in förmodligen min mamma. liten,blond och söt i turkos tröja!
hehe, åkte hem och bytte om och käkade lite nu och sen åkte jag in till staden för att träna.
och ikväll har jag bara tagit det lugnt,eftersom jag var helt slut. nu på slutet är det väldigt mycket i skolan,tycker jag fast det kan som sagt bero på min skoltrötthet!
sitter och smsar och lyssnar på musik, en fin vän och bra musik det är så jag avslutar min fredag.
inte så spännande fredag kanske, men imon då jävlar ska jag göra något!

slänger upp min favoritlåt just nu som kommer från fjorton suger- no one wants forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0