80- talstema

första dagen efter lovet, börjar jag så klart med att komma för sent, bra gjort?
men vi har iallafalll ett riktigt chill tema denna vecka, 80-talsmusik-tema!:)
satt ungefär halva dagen med malin,miranda och fanny, vi har sjungit och övat på vår låt.
i slutet var vi riktgit trötta på att sjunga vår låt, som vi hade sjungt 74359910 gånger, så miranda började spela gitarr och sjunga en massa egna låtar om david, liselott och lite fler personer som hon är hemligt kär i. 
miranda: "david, vart fan tog du vägen? kom tillbaka till mig så kan vi göra om det vi gjorde inatt, det var så jävla nice så kom tillbaka till mig david. du kom springande i mörkret men en bikini på kroppen...."
det var då en utav mirandas fina låtar:)
har chillat ända sen jag kom hem vid fyra, nu ska bror och jag snart laga middag tillsammans.
sen ska jag plugga på franska revulotinen och funderar på att därefter gå ut och gå en runda och lyssna på musik. rätt mysigt och skönt.
men vi hörs senare,puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0