trötter

gud vad kallt det har varit idag, blåste nästan iväg idag!
men det gjorde jag inte iallafall, det var ju bra:)
skolan idag, och sen gick jag och tjejerna och köpte tyg, och sen kom jag hem rätt så sent. tjugo i sex nånting, så då käkade jag och typ vilade lite eftersom jag var sjukt trött, ont i huvuvudet och mådde illa. 
somnade faktiskt nästan, sen drog jag till dansen vid sju. det var superkul, lite synd bara att jag inte mådde så bra bara, men det spelar ingen roll hur jag mår när jag dansar. det liksom släpper typ då och jag blir så glad av att dansa! såg precis en svensk kriminalare med pappa, den var riktigt bra.
nu ska jag lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imon, och är sjukt trött.
jag är trött riktigt ofta nu för tiden asså..
vi hörs imon, sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Malou

Hur har du tid med allt detta när vi har en uppsats! :O det är säkert jag som har smittat dig, förlåt. Men då kan vi va döda tsm och ligga och äta choklad och titta på massa bra serier tsm :)

2009-11-05 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0