hemma från skogen

kom ju hem från konfirmationslägret idag då, det var faktiskt helt okej:)
vi hade det ju roligt på natten, haha!
kom hem vid halv fem typ, så jag har bara chilat hela kvällen faktiskt.
kanske för att jag bara sov ungefär 3 timmar inatt, liksom sju personer i tre sängar.
mysigt och trångt:)
nu sitter jag iallafall och snackar med david lite, och han har damp kan jag säga.
imorn ska jag plugga, gillar inte söndagar på det viset alltså- pluggdag.
uäk!
men jag ska träna imorn, så det blir nog bra:)
hörs kanske senare eller imon!

saknar kefalonia och min bror <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är din bror?

2009-10-18 @ 13:43:57
Postat av: krizze

Vart är Simon? :P

2009-10-18 @ 13:44:39
URL: http://kriiiz.blogg.se/
Postat av: frrrida

åh vad glad jag blir.

tack!

den finns på carlings för 400 kr.

fast jag köpte den på stadium för 50kr.

den bara hängde där ensam på en rea grej.

fatta att jag typ doog.

riktigt fynd.

hihi puss

2009-10-18 @ 15:25:07
URL: http://busifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0