ibland händer det bara för mycket på en och samma gång

sitter i min säng med lite tända ljus och dricker ramlösa, rätt mysigt faktiskt.
det har hänt lite i mitt privatliv denna veckan som jag inte kommer gå in på här, men det är därför jag inte bloggade nåt igår. jag hade bara inte lust och orkade inte, p.g.a av det då.
hoppas ni fattar, men jag ska försöka skriva när jag orkar och så.
käkade på restaurang med hela stora släkten ikväll, trevligt trevligtl
sen kom brudarna+ oscar och mötte mig så vi gick upp mot bion och bion var riktigt bra!
vi såg då" flickan som lekte med elden"
kom hem vid halv tolv nånting, och nu ska jag nog hämta en tröja för jag känner att jag börjar frysa nu....
ska nog kanske kolla film nu strax, vi kanske hörs senare eller så hörs vi imon då det är min födesledaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0