so sorry

förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår men jag drog till emilia och sov där, jätteroligt att träffa henne igen!
skolan idag, seg dag och jag har varit trött och lite ont i huuvdet. vi har endel arbeten i skolan och jag är stressad så det är anledningen till att jag kanske inte orkar/hinner blogga så mycket men jag gör när jag kan:)
har käkat lite choklad och jag mår lite bättre iallafall, ska typ strax börja plugga till provet imon och sedan börja med min engelskauppsats. suck!
vi hörs senare mina kära vänner och så länge får ni nöja er med en gammal bild på min älskade hund som jag tycker är jättefin. lägg märke till tassen på kudden, sweet!  

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tuffsen! jag måste med börja med engelskan nu :s <3

2009-10-06 @ 17:56:48
URL: http://fannyinafunnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0