aaaaaaaaaaarghhh!

gud  så arg jag är nu, har försökt föra över bilder till datorn i 3 timmar nu?!
vad är det för fel på min data?!!!!!!!!
men jag och familjen stack som sagt och käkade hos familjen östling, mycket trevligt.
kollade idol och åt popcorn, ska fortsätta att försöka föra över bilderna imon på mammas dator så vi får hoppas på att det går bättre på den datorn!
ska nog gå och lägga mig nu eftersom jag börjar bli lite smått förkyld tror jag, och är också lite trött.
vi hörs imon, och då blir det bilder! ska verkligen göra allt jag kan:)

som ni kanske ha sett så är min header och bakgrund(okey, bakgrunden är bara vit men jag är inte riktigt klar men den heller,utan har lite smådetaljer också kvar som kommer piffa upp det) ändrad, det är sötaste krizze som har fixat det, hon är jätteduktig!
ska ändra textstil också på mina inlägg,men det kanske blir på söndag om krizze har lust:)
ni får gärna slänga en kommentar om vad ni tycker om headern och så:)

puss och godnatt, älskade läsare!

Kommentarer
Postat av: krizze

jag har massor av planer, har bara jobbat i kalmar oså nu men när ja kmr hem så vet jag exakt avd jag sak göra bebo!!!!:D

2009-09-26 @ 16:56:49
URL: http://kriiiz.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag tycker den är najs :) <3

2009-10-06 @ 18:00:08
URL: http://fannyinafunnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0