flexibla

har haft flex hela dagen i skolan, och varit hos kiropraktorn så har äntligen fått lite ordning och reda på min rygg:)
e inte precis klar så ska nog jobba lite till, men vi hörs sen!

jag och mina kära vänner har det kul:)

fanny- asså jag fattar inte denna meningen, gör ni det? (fanny läser upp meningen), jag och malou gör fula miner åt henne)
fanny- fattar ni?
jag- nåt med globalt problem?
fanny- ja,men jolly det var det sista ordet...(meningen var rätt lång)

fanny- (är inne på sin farmville) jolly, vill du adoptera en ko?
jag- va,ska jag adoptera dig?
malou- du har redan föräldrar fanny!

fanny- åh,ser ut som en sköldpadda...(menar en bild)
jag- gör du?

tystnad och alla sitter och är koncentrerade på flexen....
fanny- BAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

vi är trötta och väldigt flumm!:)
(vi var trötta och väldigt flumm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0