lalalala

skolan idag,as usual.
stan en runda med vännerna efter det, myspys:)
ikväll har jag typ chillat för det mesta och snackat med david:)
nu ska jag stänga av datorn och göra nåt annat, godnatt och förlåt för dålig uppdatering men jag hinner ibland inte faktiskt, men jag lova att imon ska jag blogga!
just det ja, krizze håller ju på och fixar min blogg så just nu är visningsbilden himlans stor men det ska fixas och texten ska ändras, och headern vet jag inte riktigt vad jag tycker om...
eller vad tycker ni?
ska jag behålla den eller någon helt annan?
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hedern är toppen! den är så du förstår du! ;D <3 pusss hahah



Nä men den är fin fin!! :) <33

2009-10-02 @ 15:18:58
URL: http://fannyinafunnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0