det är som att du lever i mig

jag har verkligen usel uppdatering, jag vet! men det är så mycket plugg i skolan, har fan tre prov i veckan?! och sen dansar jag ju också så jag hinner helt enkelt inte fören sent på kvällarna, tyvärr. men jag tror att det blir bättre nästa vecka då vi har hemmavecka då jag valde slöjd/verkstad då vi får göra scrapbooks, göra smycken, sy om och "pimpa"kläder! tycker jag faktiskt ska bli kul och den veckan blir rätt lugn och jag har förhoppningsvis fått tillbaka min dator. jag vill ha helg nu!! förövrig ligger jag och läser " 14 år till salu" hemsk men bra bok! den är baserad på verklighet och jag lovar er, man blir berörd! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0