heeeeeeeeeeeeeeeelg

fredag idag, lovelyyyyyyyyyy!
min kusin fyller arton år på måndag, så vi ska dit om ungefär en halvtimme för att fira honom!
sen sticker jag till kajsa där kajsa och johanna, sen sover jag hos kajsi!mysigt!
hade avslutning på hemmaveckan idag, alltså visa upp det man har gjort i veckan!

kajsa och johanna fotade hela veckan, mkt fina bilder!

jag gjorde tolv armband, har gett bort 4 än så länge och ska ge bort två till! och sen fem till mig själv!

min plånbok;) (gjorde ett collage med bilder på mig och simon som små ungar och skrev syskonkärlek osv, och sen ett kort till papi med en bild på oss för länge sen för  att han fyller år snart..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0