lalalalala




när man är kär är det nästan som om hjärtat pussar kroppen- tobias 8 år
när man är kär kan man inte dricka mjölk på fem dagar- simon 8 år 
när man är kär är det som man har ett hjärta i huvudet- jeanette 9 år 
när man är kär får man sitta och dricka kaffe och se en liten film. och så har det andra städat- henrik 6 år 
när man är kär kittlas det i hjärtat- maria 7 år 
när man är kär är det som om man fyller år i magen- mikala 8 år 

jag kommer inte ihåg vad min tjej heter, men det vet min morbor- viktor 8 år 
när jag tänker efter har jag en tjej som heter line- mikkel 7 år 
jag hade en tjej en gång, hon är jättedum. men jag känner hennes pappa, han är jättemysig- stefan 8 år 
jag vill gärna ha en man, men jag har ingen lust att vara ihop med honom- rikke 6 år
när man har fått en tjej lovar man henne att åka till köpenhamn och äta kycklingkebab- sammey 7 år 

barns tankar om kärlek heter boken där jag hittade dessa gulliga och roliga tankar!

Kommentarer
Postat av: Elin

naaaww så gulliga tankar.. men inte lika gullig är du! <33

2010-08-23 @ 20:17:25
Postat av: jag själv

sv till elin: visst var det! så sweet! du är gullig baby!!!

2010-08-24 @ 21:55:14
URL: http://lajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0