casual wensday

har haft rätt fullt upp hela dagen, men kan tyvärr inte säga riktigt vad än....
men mådde inte så bra lite tidigare ikväll (lite personliga skäl) men jag mår lite bättre nu iallafall....
älskade andra avenyn börjar snart!
och mitt hjärtegull malou lämnar mig och resten av flicksen i kalla karlskrona på fredag då hon sticker till thailand i två veckor, kommer verkligen sakna dig!
vi skulle göra kärlekskort idag i skolan;

min älskling johanna gjorde detta gulliga kortet till mig, i love you 2!

jag gjorde inget kort till någon utan ritade bara dom två olika kärlekarna!:)

Kommentarer
Postat av: Daniella

ja, jag saknar er med!

2010-02-17 @ 21:19:19
URL: http://dannnie.blogg.se/
Postat av: Daniella

jag saknar er med!

ni är bäst.men vi får träffas snart!!!!! puss på DIG sötnos!<33333333333333333

2010-02-17 @ 21:21:08
URL: http://dannnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0