josefin vill haaaaaaaaaaaaa

jag vill ha sommar nu! är trött på det här gråa, blöta slaskvädret!
tänk så underbart att gå i söta klänningar, slitna jeansshorts, jeansjacka, fina bikinisar och solglasögon och bara ligga på stranden med vännerna med musiken på högsta volym och bli sådär underbart bruna! åh, i just love it!
partaja en sen sommarkväll, äta jordgubbar med familjen, åka på äventyr i andra städer/länder med vänner/familj! ÅH fan vad jag vill ha sommar!

(david sa till mig att kolla videon och fan vilken sommarkänsla jag fick!)

Kommentarer
Postat av: kajsa

du är finast jolly!

tack, du är världbäst gumman!

2010-02-28 @ 11:06:44
URL: http://vermandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0